onsdag, augusti 12, 2009

Booky darlings



4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Janet Frame som jag är så himla sugen på!
Har inte läst hela trilogin ännu, men nu känner jag mig manad att lässa in en beställning snarast...

Bokbabbel sa...

jepp, i den hä snygga nyutgåvan finns alla tre samlade!

Paperback Lover sa...

J****r vad tjocka Noréns dagböcker är. Hur sjutton läser man dom egentligen? :-)

Ser att Illusionisten ligger underst, den är magisk.

Men Janet Frame, ursäkta en okunnig, men vad är det för trilogi?

Bokbabbel sa...

jepp, de är sannerligen tjocka, tack och lov är de uppdelade i åtminstone två delar, kunde kanske ha varit tre.

Inte heller jag vet speciellt mycket om Janet Frame, men den är iaf självbiografisk och handlar om Nya Zeeland och hur hon får fel psykisk diagnos etc. Fåt återkomma då jag läst! :)