torsdag, oktober 29, 2009

Bokhora goes Big Brother ;)

Natten till i dag drömde jag förresten att Bokhororna bodde tillsammans i en stor lägenhet med många bokhyllor (såklart). Alla hade varsin stor säng i ett och samma rum, lite som i Big Brother eller Top Model. Jag vandrade omkring i lägenheten och tyckte den verkade rätt mysig. Tänkte att här nog utspelar sig många långa litteratursamtal, samtidigt som jag undrade var Bokhororna förvarar sina familjer :D.

Någon som vågar sig på en tolkning?

6 kommentarer:

Maria sa...

Haha! :D

Bokbabbel sa...

I know right :)

Johanna L sa...

Men jisses, vilken dröm! Du kanske var omedvetet inspirerad av våra bokkollos? Då är det ju nästan sådär i en natt eller två.

Bokbabbel sa...

mycket möjligt, jag har tyvärr aldrig haft möjlighet att besöka något av dem, men jag har ju läst rapporterna på alla bloggar efteråt :)

Lisa sa...

Hihi, kul dröm! Men ingen aning vad det kan betyda i drömtydningsväg..? :P

Bokbabbel sa...

nej, inte jag heller, men det kan jag leva med, det var bara rätt lustigt :D