fredag, september 24, 2010

En torsdag i bloggandets tecken

Jag har inte ens varit inne på mässan ännu (på lördag, på lördag!) men oj vad kul jag haft det ändå! Bilder kommer när jag har mer regelbunden nätuppkoppling och jag har smält intrycken, men jag kan åtminstone konstatera att bloggfikan och bloggmiddagen var klara succéer! Alla var trevliga och vi pratade om viktiga saker såsom Converse och visitkort, finlandssvenskhet och mässtyper. Och så böcker och bloggande såklart! Tusen tack till En bokcirkel för alla och Helena på Bokhora som tog intiativet till träffarna! Spännande var det också att få följa med in på förlagens mingel med open bar och hela kultursverige (och -svenskfinland) på plats.

Fun fact 1: Vi var alla svartklädda. Alla!
Fun fact 2: Jag är, till skillnad från vad Calliope och Bokhora-Helena tydligen hade trott, ljus- och inte mörkhårig. Vad trodde ni?

7 kommentarer:

Marias bokliv sa...

Det var kul att ses!
Är lite avundsjuk att jag inte kunde vara med på bloggmiddagen men kanske blir det fler år...

enligt O sa...

Jag hade tänkt dig blond, men med rosa converse. ;-) ses på lördag!

Helena sa...

Jag hade tänkt mig blond faktiskt så jag hade ju rätt ;) Det var kul att träffas igår, är en aning avundsjuk på er som kunde vara med på middagen istället för att sitta på ett försenat tåg ;)

Bokbabbel sa...

Mariasbokliv: Det var kul att se både dig och din lilla följeslagare :)

EnligtO: Haha, imorgon har jag dem, I promise!

Helena: Jobbigt med försenat tåg, middagen var jätteskoj den också men själv missade jag en buss och fick sitta lääänge och vänta, surt! det var fint med bloggträffar!

Cinnamon sa...

Jag har nog tänkt mig dig som mörkhårig. Vet egentligen inte varför.. Själv är jag oxå blond. :)

Frida sa...

Jag trodde också brunettt. Vet inte varför...

Bokbabbel sa...

Haha, vad roligt! men jag tar det som en komplimang på nåt sätt, ingen "dum blondin" ni vet ;)